Vše o nákupu

Před nákupem

Jak vybírat

Položka v e-shopu je balením o určité hmotnosti, v určitém typu obalu. V rámci tohoto balení pak vybírejte s široké škály příchutí, každou příchuť pak je možné vyrobit v bezlepkové úpravě. Konkrétní složení daných příchutí najdete na stránce Příchutě.

Měli byste zájem o jiné balení než nabízíme? Nebo máte jiné speciální přání např. na novou příchuť? Kontaktujte nás na 724 639 040 nebo info@myBite.cz.

 

Produkty a jejich dostupnost

Protože se jedná o produkty podléhající trvanlivosti, pečeme je vždy čerstvě. Proto uvádíme dodání 3-5 dní. Když přijmeme od Vás objednávku, pak podle objednaného množství odhadneme, kdy budou produkty hotové a o termínu dodávky Vás informujeme. Je možné, že zrovna budeme mít dané příchutě napečené, pak je můžeme expedovat do druhého dne.

 
Jak Vám zboží doručíme a kolik to bude stát

Jakmile budeme mít produkty napečené, zabalíme je a předáme dopravci. Za balné si nic neúčtujeme. Pokud nakoupíte v jedné objednávce za více než 2000 Kč, máte i dopravu zdarma! Vybrat si můžete z následujících možností dopravy:

Zásilkovna: ok-zasilkovna-110x34 Moderní přepravní služba, která Vám doručí zásilku do více než 800 výdejních míst v České republice.

Česká pošta: ok-balik_do_ruky-110x34ok-balik_na_postu-110x34Nesmíme zapomenout ani na nejstarší doručovací službu na našem území, na Českou poštu. Můžete si zvolit doručení zásilky do ruku nebo na poštu. Zde si můžete vyhledat Vaši nejbližší poštu.

Ceny dopravy

  • Zásilkovna: 79 Kč (objednávka nad 2000 Kč doprava ZDARMA)

  • Česká pošta - balík do ruky: 109 Kč (objednávka nad 2000 Kč doprava ZDARMA)

  • Česká pošta - balík na poštu: 109 Kč (objednávka nad 2000 Kč doprava ZDARMA 

 
Jak můžete platit

Dobírka: ok-dobirka-110x34 Stále oblíbená a častá je možnost placení za zboží při převzetí zásliky, tedy dobírka. Tuto službu si přepravní společnosti účtují a proto i my ji zpoplatňujeme.

Bankovní převod: ok-bankovni_prevod-110x34 Objednávku můžete zaplatit pomocí bankovního převodu na náš účet. Po přijetí objednávky Vám zašleme informace o platbě. Plaťte prosím takto:

Číslo účtu: 2000788298/2010 (účet vedený u společnosti Fio banka)
Variabilní symbol: číslo objednávky
Pro platby ze zahraničí:
IBAN: CZ6720100000002000788298
SWIFT: FIOBCZPPXXX
Adresa banky: Fio banka a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1
 

Ceny plateb

  • Dobírka: 29 Kč (objednávka nad 2000 Kč dobírka ZDARMA)
  • Převodem: 0 Kč

 
Jak nakupovat

K úspěšnému nákupu na našem e-shopu je potřeba provést 4 kroky:

  1. Vyberte produkt a přidejte je do košíku
    Z hlavní stránky, stránky kategorií nebo stránek různých výběrů si vyberete produkt, který si chcete zakoupit a v případě, že je dostupný skladem přidáte jej do košíku (můžete upravit počet kusů). Takto přidáte do košíku tolik produktů, kolik si přejete koupit. 
    V pravém horním rohu vidíte ikonu košíku a počet položek v košíku. Po kliknutí se zobrazí celý košík, ve kterém můžete vybrané zboží upravovat - měnit množství nebo položky odebírat.
  2. Vyberte způsob dopravy a platby
    Pokud chcete dokončit objednávku, pokračujte v košíku na další krok a to výběr dopravy a platby. Vyberte si, co Vám nejvíce vyhovuje. Na pravé straně vidíte ihned po vybrání rekapitulaci objednávky: ceny zboží, dopravy a platby.
  3. Kontaktní údaje
    Na dalším kroku prosím vyplňte údaje o tom, komu a kam máme zboží doručit.
    Nákup na firmu: Pokud nakupujete na firmu, zaškrtněte pole "Nakupuji na firmu" a zobrazí se Vám pole pro vložení názvu společnosti, IČO a DIČ. Tyto údaje budete mít na faktuře.
    Jiná doručovací adresa: Pokud chcete zaslat zboží na jinou adresu, než je adresa na fakturu, zašrktněte pole "Doručit na jinou adresu".
    Poznámka: Potřebujete nám k objednávce ještě něco sdělit? Např. potřebujete expresní dodání? Zaškrtněte pole "Poznámka pro prodejce" a napište nám, co nám potřebujete sdělit.
    Registrace: Velmi Vám doporučujeme se registrovat. V budoucnu pak budete moci znovu vidět stav Vašich objednávek, nebudete muset znovu vyplňovat kontaktní údaje.
    Proč po Vás chceme e-mail a telefon?
    E-mail je pro nás primární způsob komunikace s Vámi - zašleme Vám potvrzení objednávky s jejími detaily, na e-mail Vás budeme informovat o doručování zásilky a o dalších důležitých změnách stavu objednávky. Telefon (doporučujeme vyplnit mobilní telefon) společně s e-mailem jsou pak hlavními komunikačními kanály pro přepravní společnost, ta Vás včas upozorní na datum a čas doručení zásilky a na případné změny.
  4. Odeslání objednávky
    Zkontrolujte si všechny údaje v objednávce a pokud je vše podle Vás, potvrďte tlačítkem "Odeslat objednávku". Tím nám zašlete závaznou objednávku a my se vrhneme na její zpracování. Rekapitulaci objednávky dostanete na e-mail.
    Pokud jste si vybrali platbu bankovním převodem, zašleme Vám e-mailem detaily pro daný převod.


Poté, co objednáte 

Změny v objednáce

Udělali jste chybu v doručovací adrese? Objednali jste chybné množství kusů? Nebo jste si to prostě rozmysleli a chcete objednávku změnit? Dejte nám co nejdříve vědět na e-mail info@myBite.cz nebo telefonem na 724 639 040. My se pokusíme Vám co nejlépe vyhovět.
Prosím berte na vědomí, že po odeslání zásilky již nejsme schopni provést žádnou změnu v objednávce. 

Informační e-maily

Objednali jste a nyní čekáte, že zboží dostanete. A my chceme, abyste stále věděli, jaký je stav Vaší objednávky. Proto Vám zasíláme e-mailem informace, které byste měli vědět. Porozumějte stavům objednávky:

  • Nevyřízená - objednávku jste odeslali a my se k ní ještě nestihli dostat.
  • Vyřizuje se - objednávku jsme obdrželi, zkontrolovali, že nám nechybí žádné údaje od Vás a zboží máme skladem, vše je tedy připraveno k vyřízení objednávky.
  • Čeká na uhrazení - objednali jste a zvolili způsob platby převodem, on-line platební bránou nebo systémem PayPal, ale ještě jsme neobdrželi Vaši platbu. 
  • Zboží na cestě k Vám - zásilku předali dopravci a Vy se můžete těšit, že ji brzy budete moci rozbalit. Nyní s Vámi začíná komunikovat také dopravce. Pokud se Vám do 2 dnů neozve s termínem dodání, kontaktujte nás prosím, zjistíme, kde se zásilka zasekla.
  • Vyřízená - zásilku jste obrdželi a my doufáme, že využíváte produkty zakoupené u nás k Vaší spokojenosti.
  • Stornovaná - může se stát, že se nám objednávku nepodaří vyplnit z důvodu nedostupnosti zboží nebo objednávku zrušíte Vy. Pak objednávku stornujeme, samozřejmě o tom budete včas vědět.

Co najdete v zásilce

Produkty a jejich složení: Tak, jak předepisuje zákon, na každém potravinovém produktu uvádíme složení, energetické hodnoty, minimální trvanlivost a hvězdičkou označujeme alergeny.

Fakturu posíláme elektronicky: Nehledejte prosím fakturu v zásilce, rádi bychom šetřili naše lesy a zároveň Vás neotravovali tím, že musíte fakturu v papírové formě skladovat. Fakturu při vyřizování zásilky obdržíte e-mailem a tato faktura pak slouží jako podklad pro zakoupení zboží. Můžete ji také využít pro případnou pozdější reklamaci nebo vrácení v zákonné lhůtě 14 dní.


Vrácení zboží

Chceme, abyste byli spokojeni, aby produkty, které si u nás koupíte, Vám chutnaly a Vy jste byli spokojeni. Pokud tak není, samozřejmě to budeme respektovat a můžete produkty vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě.

Dodržení 14ti denní lhůty: Lhůta je 14 kalendářních (ne pracovních dnů) a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je nám odstoupení od smlouvy odesláno. Rozhoduje datum zaslání e-mailu s vyplněným formulářem vrácení zboží nebo datum odeslání na poště.

Reklamace: Pokud produtky nebudou odpovídat popisu, který na internetu uvádíme nebo nebudou v pořádku, reklamujte je u nás. Postupujte stejně jako v případě vrácení ve 14ti denní lhůtě.

Jak postupovat

Vyplňte Formulář vrácení zboží a pošlete na e-mail info@myBite.cz nebo si jej vytiskněte a pošlete společně s produkty.

Produkty zašlete zpět na naši adresu: 

OutdoorPower s.r.o.
Jansova 657
198 00 Praha 9 (do zásilky stačí uvést své jméno, případně číslo objednávky zboží).

Po převzetí zboží se vám co nejdříve ozveme.
 
 
Detailní obchodní podmínky můžete prostudovat zde.
Podmínky ochrany osobních údajů si můžete prohlédnout zde.